Naturativ, polska marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych, zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo, nowa szata graficzna etykiet oraz nowy layout sklepu internetowego nawiązują do esencji marki – nowoczesności, naturalności, sensualności oraz zrównoważonego rozwoju.

Jesteśmy marką slow. Nasze kosmetyki powstają długo, są przemyślane i dopieszczone. Łączymy to, co najlepsze z natury z innowacją. Naturativ to  kosmetyki prawdziwie naturalne. Naturalność potwierdzona certyfikatem odróżnia nas od wielu kosmetyków, które są opisywane jako naturalne, ale ich składy tego nie potwierdzają. Chcieliśmy to, czym jest Naturativ, bardziej podkreślić w naszej identyfikacji i ją unowocześnić. Nasz lifting wynika również z pragmatycznego podejścia. Poszerzamy sieć dystrybucji o kanał offline, niedawno nasze produkty pojawiły się w wybranych aptekach stacjonarnych oraz sklepach eko. Dostrzegłyśmy, że etykiety naszych kosmetyków muszą być bardziej czytelne, aby dobrze prezentowały się  na półce – podkreśla Magda Hajduk, prezes Naturativ.

Nowa identyfikacja
Do nowego logo  został wybrany elegancki krój pisma –  subtelny i ponadczasowy. Motyw sygnetu – drzewo wpisane w koło – obecny jest na etykietach produktu, ale też we wszystkich materiałach wizualnych marki. Drzewo symbolizuje naturalność i witalność. Zostało umieszczone w kolistym obrysie w nawiązaniu do poprzedniego kolistego loga. Listki są symbolem naturalności i holistycznego, zrównoważonego podejścia, które jest misją Naturativ. Natomiast ich ułożenie symbolizuje pewną przemyślaną strukturę – jest odzwierciedleniem korzystania z innowacyjnych rozwiązań w kosmetologii. Drzewo z sygnetu posłużyło jako fundament do rozbudowania identyfikacji. Ten wzór stanowi prostą strukturę, która pozwala kreować dowolne kształty.

Kosmetyki i pielęgnacja slow
Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy premiera pierwszego w Polsce raportu poświęconego Slow Life, który powstał na zlecenie Naturativ. Raport został przygotowany na podstawie badania przeprowadzonego przez agencję Mobile Institiute na reprezentatywnej grupie Polaków oraz na klientkach Naturativ. Jednym z obszarów, który został przebadany są naturalne kosmetyki i pielęgnacja ciała. Jak wynika z raportu 25 proc. Polaków deklaruje, że kupuje kosmetyki naturalne, częściej kobiety niż mężczyźni (38 proc. vs 16 proc.).  Najważniejszym argumentem zakupu tych kosmetyków jest dla badanych skład – 36 proc. wskazań. Jednocześnie 41 proc. Polaków przyznaje, że czyta skład kosmetyków zanim je kupi. Badanie pokazało, że klientki Naturativ są w odniesieniu do ogółu badanych bardziej zaawansowane w stylu slow life. Realizują i dostrzegają go w większości obszarów życia, a w szczególności w tych związanych z pielęgnacją ciała (89 proc. wskazań) oraz w zdrowym odżywianiu (87 proc.).

Link do raportu: naturativ.pl

Kosmetyki od Naturativ znajdziecie na pakamera.pl