Małgosia Bela – kolejna polska duma za oceanem. Jednak grono świadome jej sukcesów i kariery w modelingu, to dojrzali odbiorcy, którzy tak jak sama modelka nie potrzebują komercyjnych przekazów, by ją cenić. W przypadku modelek starszego pokolenia liczą się głównie fakty i rzeczywiste sukcesy i to one zapadają w pamięć bardziej i intensywniej niż treści z kolumn w serwisach plotkarskich.

Bela na swoim koncie ma mnóstwo okładek do magazynów, sesje z najbardziej cenionymi fotografami modowymi, współprace z ikonicznymi markami i projektantami. W sezonie wiosna/lato 2013 i jesień/zima 2013 była twarzą kampanii Alexandra Wanga, które do dzisiaj pamięta branża, a to również za sprawą wypuszczonego równolegle ze zdjęciami filmu promującego kolekcję Wanga – Conffesional. W krótkiej projekcji modelka ekskluzywnie udziela odpowiedzi na pytania, które długo pozostawały bez odpowiedzi. Po owocnej współpracy z Wangiem ukazały się jeszcze sesje m.in. w Self Service, Antidote, Zoo Magazine, W Magazine, kilku edycjach Vogue’a. Jeden z najnowszych projektów z udziałem Małgosi Beli, to najnowsza wiosenno/letnia kampania marki Gucci. Modelka stanęła przed obiektywem Merta Alasa i Marcusa Piggotta.