The REAL Apple Store

Kiedy słyszymy słowo „Apple” kojarzy nam się to bezsprzecznie z marką stojącą na czele przemysłu technologicznego. Nadgryzione jabłko jest znakiem czasów – brand otacza nas wszędzie, używamy iPadów w pracy, dookoła widzimy telefony z rozpoznawalnym znakiem. Apple Store to miejsce, gdzie możemy nabyć nowinki technologiczne i dokupić gadżety do swojego sprzętu. Na pewno?

The REAL Apple Store to inicjatywa najstarszego angielskiego targu żywności, który na swoje 1000 (!) urodziny stworzył prawdziwy… sklep z jabłkami. Borough Marker we współpracy z agencją TinMan wpadli na pomysł stowrzenia tego wyjątkowego miejsca dokładnie w Dzień Jabłka. W sklepie można było zobaczyć aż tysiąc gatunków jabłek. Identyfikacja wizualna stworzona została na podobieństwo tak doskonale nam znanych Apple Store’ów – logotypem  było białe jabłko, jedną ze ścian tworzyły pięknie wyeksponowane owoce, a każdy z rodzajów był umieszczony na specjalnym wysięgniku.

 

źródło: adweek