W poprzednim sezonie projektanci zwrócili naszą uwagę na metaliczne faktury, plastiki, czy sportowy szyk. Pokazali też, że słynne i elastyczne stwierdzenie „… is the new black” wiosną i latem 2013 miało należeć do orange’u. Jednak sporo swojej wizjonerskiej mocy poświęcili tshirtom z napisami i to one stały się trendem kontynuowanym przez kolejne sezony.

Tshirty z napisami wprowadziła na wybiegi Vivienne Westwood w latach 70. Kolekcją na wiosnę i lato 2014 nie wraca do nich jako jedyna, bo na tekst na ubraniach zdecydowali się również Alexander Wang, Christopher Kane, marka Undercover, Kenzo, Ashish, czy nowy dyrektor kreatywny Moschino – Jeremy Scott. Wśród projektów pojawiają się pojedyncze słowa, ale też mniej czy bardziej kontrowersyjne zdania. Projektanci pokazali, że tshirty z napisami znajdą swoich faworytów nie tylko wśród zwolenników sportowego stylu, ale też idealnie wpasowują się w trend sportowej elegancji. Z tego prostego względu powinny dolączyć do naszej garderoby, gdyż można je założyć absolutnie do wszystkiego. Polscy projektanci zadbali o to, aby na naszym rynku ich nie zabrakło, a przy tym, aby chęć posiadania takiego tshirtu nie wiązała się z utratą wszystkich oszczędności. Poniżej pokazujemy, że tshirty z napisami wyglądają świetnie nie tylko na wybiegu, ale też na ulicy,

a także przedstawiamy kilka propozycji od projektantów z pakamera.pl.

https://www.pakamera.pl/t-shirty-z-napisami-0-se2265.htm

Tekst i wybór zdjęć: Iza Gawelowicz