Szyte na miarę

Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu? A może dopiero chcesz otworzyć swój sklep? Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

 

27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce. Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę. Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej! Poznaj nowe technologie! Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję!

Wykłady poprowadzą m.in.:

– Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
„Content marketing i digital – unikalna strategia marki”
(Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań. Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę, efektywne narzędzia digital oraz big data management.)

– mec. Michał Żmijewski – Adwokat, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
„Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej – ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców.”
(Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)

– Arieta Prusak – Prezes Agencji Marketingowej MOXIE
„Problemy branży modowej – jak wyzwania współczesnego rynku przekuć w sukces?”
(Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie. Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek? I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia online, w które warto inwestować.)

– Magdalena Karolkiewicz – PR&Marketing Coordinator, BIZUU i Anna Urbańska – Projekt Manager, BIZUU
„Licencje w świecie mody”

– mec. Michał Kamiński – Content Manager, Grupa Domodi
„Skąd brać pomysły na treści – 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi”
(Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może ciut więcej. W pewnym momencie odbije się od ściany. Przy okazji nabawi się migreny i opuści biurko, mając na ustach słowa „czacha dymi”. Inaczej będzie, gdy posadzisz go przed klawiaturą komputera z dostępem do internetu, dając listę 13 pomysłów na tworzenie treści. Nie tylko wspomniane wcześniej liczby ulegną zwielokrotnieniu, ale również na twarzy Mistrza dostrzeżesz szeroki uśmiech i usłyszysz „dziękuję”. Bezcenne! W trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!)

– mec. Luiza Bakiewicz – Prawnik, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
„Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion”
(Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.)

– Piotr Oracz – Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o
„Silnik Rekomendacji – jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów”
(- Co to jest silnik rekomendacji?
– Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta?
– Przekrój działania silnika w e-sklepie.
– Case Studies.)

– Tadeusz Żórawski – Chief Development Officer, SaveCart
„Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej”

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion nie są ramowymi wykładami jak na uczelni wyższej. Jest to dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej. Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.
– Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?
– E-commerce przyszłością handlu
– Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów
– Współpraca z influenserami
– Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu.

To tylko niektóre z zagadnień jakie zostaną przybliżone uczestnikom konferencji. Pełną agendę można śledzić na bieżąco na stronie konferencji: http://pirbinstytut.pl/index.php/fashion (http://pirbinstytut.pl/index.php/fashion)

ZNAJDZIESZ TU (http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-szyte) również formularz online, dzięki któremu zgłosisz swój udział!

Śledź nas na Facebook (https://www.facebook.com/Polski-Instytut-Rozwoju-Biznesu-PIRB-1602593813327071/)
Obserwuj na nas Instagramie (https://www.instagram.com/pirb_instytut/)