2016 rok to zdecydowanie czas Kylie Jenner. Najmłodsza z klanu Kardashian-Jenner założyła swoją markę Kylie Cosmetics, która podbiła serca milionów dziewczyn. Wczoraj magazyn Forbes ogłosił ją jedną z 30 under 30, czyli najbardziej wpływowych ludzi biznesu poniżej 30 roku życia. Co ciekawe – Jenner jest najmłodszą wyróżnioną w rankingu i jedyną nastolatką wymienioną w tegorocznym plebiscycie.

Kylie Cosmetics to marka, która powstała w 2016 roku. Niezwykłą popularność bardzo szybko zastygające szminki w płynie w kolorach charakterystycznych dla makijaży sióstr Kardashian-Jenner. Chociaż znalazły się marki, które proponowały o wiele tańsze odpowiedniki w swoim asortymencie, produkty Kylie Jenner wyprzedają się na pniu. Gwiazdka oferuje również kosmetyki niezbędne do makijażu oczu, a także okazyjne limitowane edycje kosmetyków. Co więcej, oprócz sklepu Kylie Cosmetics, młodsza siostra Jenner prowadzi również The Kylie Shop, czyli prawdziwe królestwo dla stylowych fanów celebrytki i nie tylko. Znajdziecie w nim tshirty, bluzy i akcesoria z motywami charakterystycznymi dla Jenner.

Wszystkie działania biznesowe Kylie Jenner doprowadziły do tego, że w 2016 roku jedynie Kim Kardashian zarobiła więcej od Kylie, prześcignęła nawet Kendall! Najmłodsza z sióstr Jenner jest również królową social media, niezwykle charakterystyczną i stylową postacią, która – co nie jest oczywiste dla rodziny Jenner-Kardashian – unika większych skandali. Z jakim wynikiem zakończy 2017 rok? Czekamy!

 

źródło: kyliecosmetics, kylieshop, pinterest, glamour, terryrichardson