Niech podniesie rękę, kto nie ma w domu żadnej (choćby najmniejszej rzeczy z Ikea). Jest ktoś taki? Jeżeli nawet, to zapewne nieliczni. Co jest powodem? W jaki sposób Ikea dotarła do wszystkich domów? Moim zdaniem połową sukcesu są ich udane kampanie reklamowe. Gdy już raz trafisz do tego sklepu, to na 100% nie wyjdziesz z pustymi rękami, a na dodatek na 90% tam wrócisz po coś jeszcze. Rzeczy są ładne czasem nawet bardzo, co niestety nie zawsze idzie w parze z jakością i do tego relatywnie tanie. Ja nie jestem wielką fanką Ikea i zawsze upierałam się przy założeniu, kilka dodatków ok, ale na pewno nie większość mebli. Budżet domowy sprawił, że i tak stali bywalcy Ikea bezbłędnie rozpoznaliby lampy, szafki, czy stoliki. Poniżej kilka kampanii reklamowych, które przyczyniły się do popularności marki. Niektóre naprawdę genialne!