Francuska marka nie przestaje zaskakiwać. Będąca jednym z najbardziej pożądanych brandów świata, wymyka się wszelkim schematom. Przykład? Prezentacja kolekcji na sezon wiosenno-letni 2018 odbyła się na paryskim parkingu, gdzie zaprezentowane zostały zdjęcia pokazujące kolekcję. Modele przyjmowali pozy typowe dla edytoriali z magazynów modowych, a sfotografowani zostali przez projektanta marki. Wynik?

Demna Gvasalia, współzałożyciel i projektant w Vetements oraz autor zdjęć z prezentacji, już na początku tego roku zapowiedział, że rezygnuje z klasycznych pokazów kolekcji. Mogliśmy spodziewać się, że skutkiem tej decyzji będzie coś zaskakującego i nietypowego. W tym sezonie kolekcja Vetements została pokazana na opuszczonym parkingu samochodowym w formie wielkich plakatów ze zdjęciami kolekcji. Niestandardowi modele pozowali w ubraniach kolekcji, jak zwykle ironicznych i z przymrużeniem oka podchodzących do panujących trendów. Pamiętacie kultową już żółtą koszulkę DHL, budzącą tak wiele kontrowersji? Cóż, tym razem Vetements poszło krok dalej i zaprezentowało cały DHL-owy, żółty komplet, który na pewno stanie się obiektem pożądania wielu fashionistów. Ci więcej? Zobaczcie sami.

 

źródło: materiały prasowe