UNDERWATER DESIGN

Producent wyposażenia łazienek, który stawia na odważne zdjęcia promocyjne to ewenement na rynku. Przyzwyczajeni do szablonowych katalogowych renderingów, z przyjemnością przeglądaliśmy konceptualną propozycję Marmorinu, który po poprzedniej sesji z  Szymonem Brodziakiem zaskakuje nas tym razem kampanią zrealizowaną pod wodą.

Realizacja podwodnego marzenia to piekielnie trudne zadanie. Trzeba sprzężyć ze sobą tak wiele mechanizmów i zapanować nad licznymi czynnikami, które mogą wpłynąć na niepowodzenie produkcji, że niewiele marek decyduje się wybór podwodnej scenerii.

Cała idea firmy zbudowana jest wokół wody. Jest ona oczywistym powiązaniem z marką, aczkolwiek w tym wypadku nieszablonowo przedstawionym. I o to chodzi!  W baśniowej scenerii wystąpiły 4 produkty, na które zaczynamy spoglądać inaczej. Dostrzegamy elementy, na które wcześniej nie zwrócilibyśmy uwagi. Wysiłek włożony w realizację projektu, wykonanie dwóch sesji (na różnych basenach w odległych od siebie miastach), zdecydowanie zaprocentuje. Jak? Wyniesieniem marki na inny poziom. Postrzeganiem jako odważnej, wychodzącej na przeciw trudnym wyzwaniom i stawiającej czoło ciekawym projektom.

Sesja dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Zdjęcia wykonywane nocą, gdyż tylko wtedy baseny nie były oblegane przez klientów. Wybór modelki także nie był przypadkowy. Uroda Krystyny Księżyk łudząco przypomina Ariel: Disneyowską księżniczkę, która wybrała życie na ziemi. Jej długie miedziane loki potęgują bajkową atmosferę.

Zauroczeni zostawiamy Was sam na sam ze zdjęciami zrealizowanymi przez zespół Papert Pictures