Nowatorski pomysł promowania płyty Kuczkulka “Sleepwalk (http://www.sleepwalk.pl)”. Inspiracją stały się: zabawa rodem z wieczoru panieńskiego z chowaniem fantów dla Panny Młodej oraz ze względu na jesienną aurę i wielki ‘come back’ – grzybobranie. Z tego połączenia powstał pomysł na grę internetową, która w swej stylistyce będzie nawiązywać do klimatu kompozycji muzycznych Konrada Kucza wzbogaconych głosem Gaby Kulki. Gra w funkcjonalności przypominająca ‘oldskulowe’ podchody, w tym wypadku w świecie wirtualnym. Scenerią stał się magiczny, tajemniczy i lekko mroczny las. Całość utrzymana została w konwencji baśniowej krainy, w klimacie ulotnym i ‘ z przymrużeniem oka’. Przed odbiorcą postawiliśmy zadanie. Aby odgadnąć zaklęcie, gracz musi odnaleźć pochowane na planszach przedmioty i odgadnąć przyporządkowane do każdego z nich zagadki. Na zwycięzcę czeka nagroda. Warto się o nią postarać;) Autor projektu: projektowanie.org (http://www.projektowanie.org)