W Paryżu trwają pokazy męskich kolekcji na sezon jesień-zima 2017/18. Na wybiegach zaprezentowały się już takie marki jak Valentino, Dries Van Noten czy Rick Owens. Jednak najgłośniejszym pokazem okazała się prezentacja marki Louis Vuitton i ich kolekcja stworzona ze streetową marką Supreme.
Cała linia na sezon jesień-zima 2017/18 jest mieszanką inspiracji latami 70., 80., i 90. oraz osobami żyjącymi w tych okresach – Keith Haring, Jean-Michel Basquiat, Andy Warhol, Julian Schnabel, Robert Mapplethorpe. Jednak to co się rzuca najbardziej w oczy to nie logo LV, lecz nazwa streetowej marki Supreme. W kolekcji zobaczymy akcesoria oraz dodatki sygnowane marką. Trzeba przyznać, że jest to ciekawy zabieg. Gdyż do tej pory dom mody Louis Vuitton był kojarzony z bardzo luksusową, wysoką modą. Nam ten niecodzienny pomysł przypadł do gustu, jest to dla nas pewnego rodzaju odświeżenie marki i wprowadzenie jej na nowe tory. Czekamy na dalsze rozwinięcie tematu!
źródło: instagram.com/bryanboycom (https://www.instagram.com/bryanboycom/); instagram.com/louisvuitton (https://www.instagram.com/louisvuitton/); instagram.com/popkampol (https://www.instagram.com/popkampol/); instagram.com/mystur_easy62 (https://www.instagram.com/mystur_easy62/); instagram.com/chaodnnen (https://www.instagram.com/chaodnnen/); instagram.com/will_717 (https://www.instagram.com/will_717/)