Logo Mix

Trend na duże logo wrócił do łask. Zaczęło się od koszulek Gucci, w których zakochał się cały świat mody, a potem podchwyciły to ulice jak i wielu artystów. My pokochaliśmy logowy mix autorstwa Reilly. 

Reilly to artysta grafik urodzony w Szkocji, a na co dzień żyjący i pracujący w Londynie, który już od wielu lat bawi się logotypami, które oglądamy na już od wielu lat. Efekty jego prac są naprawdę godne podziwu. W pierwszej chwili nawet trudno zorientować się co jest nie tak. Celem artysty jest zmuszenie ludzi do patrzenia na pewne tematy z innej perspektywy. By uświadomić ich, że za logiem sklepu Lidl również stoi pewne przesłanie, marka i projekt jak w przypadku Lanvin. Przyznamy, że chętnie byśmy nosili rzeczy z takimi zmiksowanymi logo, by nieść przesłanie Reillyego. Więcej prac artysty znajdziecie na jego instagramie.

źródło: instagram.com/hey_reilly