Agencje reklamowe pracują dniami i nocami nad nowymi hasłami reklamowymi, które odniosą sukces. Slogany mają nas oczarować i sprawić, że będziemy chcieli kupić dany produkt. A gdyby nie były ułudą, tylko prawdą?

Dobry slogan reklamowy powinien być prosty, chwytliwy, dopełniać logotyp oraz wyrażać tożsamości marki. Ma przedstawić wizję i misję firmy, dodatkowo wspiera kampanie produktowe. Hasło ma po prostu stanowić jedność prezentowanego brandu. A gdyby te motta korporacyjne nie proponowały pewnej idei tylko byłyby szczere? Aż do bólu?

Na ten pomysł wpadli twórcy bloga Honest Slogans, którzy od ponad dwóch lat tworzą grafiki z dowcipnymi, ale przede wszystkim prawdziwymi sloganami. Pod lupę wzięli takie marki i produkty jak: McDonald, Pepsi, Victoria’s Secret, Maybelline, Apple, Nike, Google, YouTube, Lego, Instagram, Subway, American Outfitters, Gillette, Starbucks, Wikipedia, Ikea, American Apparel, czy Axe.