Coca-Cola łączy fanów na całym świecie i umożliwia wspólne cieszenie się najlepszą muzyką. Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad 100 artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni Coke Studio Sessions. W ten sposób, w dobie trwającej epidemii, Udział w koncercie to nie tylko wyjątkowe doświadczenie, ale też szansa, by wesprzeć walkę z Covid-19.
Warszawa, 19 maja 2020 r. – Coca-Cola i #BeApp, nowa platforma streamingowa z muzyką na żywo, ogłosiły rozpoczęcie serii koncertów pod nazwą Coke Studio Sessions. Ten unikalny projekt skupia artystów reprezentujących różne gatunki i style muzyczne. Fani będą mogli brać udział w streamingu koncertów przez 60 dni.
Na żywo wystąpi ponad 100 artystów z całego świata – wśród nich znajdą się Katy Perry, Anitta, DJ Khaled, Bebe Rexha, Miguel, Cast of Hamilton i Steve Aoki. Pierwsze koncerty miały miejsce w ostatni weekend, a ich powtórki można obejrzeć na platformie #BeApp i na kanale YouTube Coca-Cola (https://www.youtube.com/user/cocacola). Codziennie odbywać się będzie jedno wydarzenie muzyczne. Celem projektu jest wsparcie działalności Międzynarodowe¬go Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.
Koncerty Coke Studio Sessions stanowią oficjalny debiut #BeApp, społecznościowej platformy streamingowej z muzyką na żywo, którą założyli obecni w branży od lat Ray Smith i Ross Mason. #BeApp jest wciągającą platformą cyfrową, która pozwoli wszystkim miłośnikom muzyki cieszyć się dźwiękami na żywo w zupełnie nowy sposób.
Na początku serii, na żywo wystąpią m.in. Diplo, Kaskade czy DJ Khaled. Koncerty rozpoczynają się o godz. 1 w nocy naszego czasu. Retransmisje mają miejsce o godzinie 17 następnego dnia. Odpowiedź na pytanie, kogo jeszcze zobaczymy na koncertach, będzie można znaleźć na profilach społecznościowych Coca-Cola i #BeApp.
„Wiemy, że z powodu pandemii możemy czuć się samotni. Dlatego Coca-Cola angażuje się
w podtrzymywanie ludzi na duchu i budowanie więzi w czasach, gdy jesteśmy od siebie odizolowani” – dodaje Ricardo Fort, wiceprezes ds. Global Sports & Entertainment w The Coca-Cola Company. „Przed nami 60 dni interaktywnej muzyki na żywo, którą fani mogą się cieszyć
i dzielić z innymi. Mamy nadzieję, że Coke Studio Sessions zapewnią codzienną dawkę rozrywki tym wszystkim, którzy starają się przystosować do nowej normalności.”
Przez cały ten 60-dniowy cykl koncertów uczestnicy będą mogli przekazywać darowizny na rzecz Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, aby wesprzeć walkę z epidemią COVID-19.