BodyBoom

Marka BodyBoom jest pierwszą polską firmą produkującą peelingi kawowe i produktem nr 1 w tym segmencie! Produkt na rynku kosmetyków zadebiutował latem w 2015 roku. Jej założyciele Ariel Adamski i Jakub Marzec szybko znaleźli niszę na polskim rynku kosmetyków i stworzyli ideał!

Kosmetyk, który w zaledwie kilka miesięcy opanował łazienki Polek i znalazł swoje zainteresowanie ze strony znanych drogerii. Wystartowali z jednym produktem – peelingiem kawowym, by kolejno poszerzyć swoją ofertę o 7 nowych wersji zapachowych oraz balsam, masło, glinki i gadżety. W tym momencie marka pracuje nad kolejnymi 7 zupełnie nowymi i innowacyjnymi produktami, które  planuje wprowadzić do swojej oferty, do końca roku 2017.

Dlaczego właśnie peeling?

Założyciele marki chcieli wyprodukować coś, czego jeszcze nie ma. Znaleźli niszę. Peeling kawowy jest produktem, który znają i doceniają kobiety na całym świecie. W sieci roi się od przepisów, jak wykonać go metodą domową. Ariel Adamski mówi, że byli świadomi nie tylko popularności tego rodzaj peelingu, ale również popytu na ten kosmetyk.

Kim jest BodyBoom?

Jak sam o sobie mówi, jest tym kogo szukają wszystkie kobiety. Peeling z kawy jest bogatym źródłem kofeiny, witaminy E i olejków, który dzięki swoim właściwościom pomaga odżywić i ujędrnić skórę, zredukować rozstępy i cellulit oraz pomaga przy redukcji tkanki tłuszczowej. Bezpieczeństwo, jakoś i działanie kosmetyków BodyBoom potwierdzone jest certyfikatami i atestami, które otrzymały po przejściu specjalistycznych badań.

Siła w Social Mediach

Internet jest miejscem, które pozwala być blisko klienta. Dla marki, która jest zupełnie nieznana na rynku bardzo ważny jest wizerunek. Ten, na samym początku najłatwiej jest zbudować za pomocą mediów społecznościowych. Założyciele marki postanowili, więc właśnie tam wykreować swój silny brand. Początkowo zaczęli od witryny internetowej i profilu na Facebooku, jednak decydującą rolę odegrał Instagram.

Dlaczego Instagram?

Na zachodzie jest normalnym kanałem sprzedaży. Marka BodyBoom chciała jako pierwsza w Polsce wykorzystać ten potencjał. Jakub Marzec twierdzi, że IG jest miejscem, w którym obraz jest podstawowym komunikatem. W tym miejscu wyróżniają się ci, którzy publikują profesjonalne zdjęcia, hasztagują i wychodzą naprzeciw panującym trendom.

www.bodyboom.pl