Głośniki i słuchawki Beats by Dre znane są już prawdopodobnie wszystkim. W dość zaskakującym tempie stały się jednym z najczęściej kupowanych akcesoriów w swojej kategorii w Stanach Zjednoczonych. To wszystko za sprawą sprytnych działań marketingowych i dziesiątek kolaboracji z gwiazdami.

Kilka miesięcy temu do grupy współpracujących z marką dołączyli światowi projektanci. Ze swoją sygnaturą na produktach Beats by Dr Dre zadebiutował Alexander Wang zimą 2013r. Czarne, matowe elementy na słuchawkach i złoto sprawiały wrażenie ekskluzywnych. Kilka miesięcy później współpraca z  Danielem Arshamem i Alexem Mustonenem ze Snarkitecture zaowocowała kolejną transformacją produktu. Tym razem białe matowe słuchawki miały stać się obiektem pożądania klientów na całym świecie. Kilka tygodni temu słuchawki Beats by Dr Dre zadebiutowały na wybiegu. Wszystko za sprawą Karla Lagerfelda i kolejnej kolaboracji – tym razem z marką Fendi. Po surowych i luksusowych realizacjach kolejnych projektów

marka zaprosiła do współpracy Henry’ego Hollanda. Projektant zdecydowanie odszedł od koncepcji swoich poprzedników i zaprojektował pełną kolorów i zróżnicowaną pod względem faktur smycz na przenośny głośnik. Holland pozostaje w opozycji do wcześniejszych surowych projektów i przełamuje minimalistyczną estetykę nowego właściciela – marki Apple, pozostawiając nas w pozytywnym, letnim nastroju.

tekst: Iza Gawelowicz