The Whole Catch to zdecydowanie najbardziej czarujący sklep z rybami, jaki tylko mógłby istnieć. Wszystko to zasługa designerów Camerona Turnbulla i Toma Walkera, którzy dla swojego lokalnego sklepiku z rybami stworzyli całą strategię marki – zaczynając od logo, przez poradniki, po najdrobniejsze szczegóły jak papierowe opakowania na produkty.

Cały zestaw stworzony przez Turnbulla i Walkera upływa pod znakiem kojarzącego się z pięknymi nadmorskimi wioskami turkusu. Kolor to jednak tło i jedynie dodatkowy atut całej akcji, bo co powiedzielibyście na ryby zapakowane w elegancki papier, na którym zawarte są wszystkie informacje dotyczące kupowanego produktu? Brzmi kusząco! Nie mniej zachęcające wydają się być, ukryte po wewnętrznej stronie papieru, propagujące zrównoważone jedzenie, ciekawostki na temat każdej z ryb. Książki z przepisami, poradniki dotyczące łowienia ryb, urocze fartuszki dla sprzedawcy czy stempelki sprawiają, że myślę –  jeśli ryby, to tylko w The Whole Catch!