20th Century Alcohol and Tobacco Ads to gorąca nowość od wydawnictwa Taschen. Zobaczymy w niej zbiór plakatów prezentujących stare reklamy wyrobów tytoniowych i napojów wyskokowych. Obrazy prezentowane w albumie to prawdziwe arcydzieła!

Niegdyś reklama była prawdziwą sztuką, co doskonale udowadnia album Taschen. Kolorowy tom przedstawia bardzo żywy rozdział historii reklamy: podkreślając trendy – od kiczu po cliché i elegancję – w piciu i paleniu w Ameryce.

20th Century Alcohol and Tobacco Ads to popkulturowa lekcja historii sztuki. Pokazuje jak na przestrzeni lat zmieniało się podejście zarówno do wyrobów tytoniowych, jak i napojów wyskokowych. Niegdyś modne akcesoria, które były nieodłącznym elementem i były reklamowane w bardzo kreatywny sposób. Dziś lekko zepchnięte na bok, pokazywane tylko o wyznaczonych godzinach.

Album 20th Century Alcohol and Tobacco Ads, to cudowana podróż przez 100 letnią historię reklamy, która przypadnie do gustu każdemu fanu popkultury.

źródło: Taschen.com (https://www.taschen.com/pages/en/catalogue/popculture/all/49389/facts.jim_heimann_20th_century_alcohol_tobacco_ads.htm)