Slick Woods w kampanii #WeWonder

Slick Woods – modelka o niebanalnej urodzie, która w swoich social mediach nakłania do poszanowania inności i zostawia miejsce na wyrażanie swoich uczuć, dlatego nie mogło jej zabraknąć w kampanii #WeWonder.

W ciągu trzech lat od rozpoczęcia kariery Slick zebrała na Instagramie ponad 500 000 obserwujących. W wieku 21 lat  została ukoronowana przez Mercedes-Benz „kulturalnym wizjonerem” i dołącza do Solange Knowles, Carol Lim i Humberto Leon, Hansa Ulricha Obrista, Kevina Ma i Kimberly Drew do  kampanii #WeWonder.

Hasło, które Slick wybrała do akcji to młodość, bo jak sama mówi „Każdy przeżył swoją młodość i dzięki temu buduje swoją dorosłość”. Modelka mieszkała razem z babcią i przyjaciółmi. Jako nastolatka lubiła eksperymentować. W kampanii #WeWonder wszyscy stawiają na otwarty umysł. Jak mówi sama Slick „Każdy z nas pochodził z innych zakątków świata i poznawaliśmy się codziennie. Siedzieliśmy razem i każdy opowiadał o swoich doświadczeniach – nikt nikogo nie szufladkował”.

Slick Woods zapytana o współpracę, którą zapamięta na zawsze odpowiedziała bez zastanowienia – Rihanna i FENTY. To od niej nauczyła się, żeby zawsze głośno mówić o swoich poglądach. „Jak coś mi się podoba to mówię – tak to jest to!, jeśli czuję inaczej to zwyczajnie przyznaję, że to jest złe. Nie boję się, bo najgorsze co może nam się przytrafić to ograniczenia”.

Wymarzona praca Woods – być jak postać z kreskówki. Dlaczego? Bo tam zawsze wygrywa to co dobre.

Zobaczcie sami efekty pracy przy kampanii #WeWonder. My jesteśmy zachwyceni.