Popularna wśród posiadaczy smartfonów i tabletów gra Angry Birds cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród aktywnych graczy, ale również w środowisku korporacji, które chętnie podejmują się produkowania gadżetów czy maskotek inspirowanych bohaterami gry. Pomysł wykorzystania Angry Birds’ów w kolekcji marki spodobał się specjalistce od akcesoriów włoskiego domu domy Fendi – Silvii Venturini Fendi.

Bug-bags, to ikoniczne dla Fendi maskotki na breloczku, które w zamyśle projektantów mamy wykorzystywać jako brelok do kluczy lub akcesorium dołączane do zamka błyskawicznego torebki. Najnowsza kolekcja marki nosi tytuł QuTweet (Cute Tweet) i przedstawia futrzaste zawieszki w towarzystwie graficznych, egzotycznych ptaków. W lookbook’owej sesji, główny plan należy do galanteryjnych klasyków marki takich jak Peekaboo, 2Jours, Demi Jours i Baguette. Podobieństwo do Angry Birds i najnowsze bug-bugs’y marki, to zdaniem dyrektor kreatywnej Fendi, dobry sposób na pokazanie marki od zabawnej strony, zgodnie zresztą z jej odwieczną tradycją.