The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #DOYOU dla marki PUMA pokazują siłę kobiecości i inspirują kobiety do realizacji własnych celów!

DO YOU, to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet – których nie brakuje wśród nas. DO YOU, to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie.

Kampania DO YOU skupiona jest wokół dwóch wyjątkowych ambasadorek – Mary Komasy oraz Justyny Święs z The Dumplings. Mary Komasa to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. Jest przekonana, że śpiewała zanim zaczęła mówić.  Za tą drobną, tajemniczą blondynką o niebieskich oczach stoi mocny głos, który dociera i porusza najbardziej skrywane emocje słuchacza. Justyna Święs pomimo młodego wieku, uznawana jest za niezwykle dojrzałą artystkę. Wraz z Kubą Karasiem tworzą jeden z najbardziej znanych, polskich duetów muzycznych – The Dumplings.

Te dwie artystki, świadome swojej kobiecości, tym co robią wcielają w życie ideę #DOYOU. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych.
W ramach kampanii Do You powstał wyjątkowy utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewa w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca.

Ania Bielawska i Dominika Zatorska to kolejne postaci, które odgrywają niezwykle ważną rolę w całym projekcie. Bohaterki kampanii zostały wybrane ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń. Nie są to twarze z pierwszych stron gazet, ani influencerki z tysiącami followersów na Instagramie, ale prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie.

Ania to dziewiętnastoletnia modelka, którą mimo bardzo młodego wieku, ze względu na swój zawód bardzo szybko musiała nauczyć się samoakceptacji i asertywności. Dominika ma 17 lat i od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Kocha tę dyscyplinę  i jest wytrwała w tym co robi, pomimo, że wymaga to od niej wielu wyrzeczeń, a droga do miejsca, w którym obecnie się znajduje nie zawsze była prosta.

Dominika i Ania zostały także bohaterkami teledysku do utworu, który stał się swoistym manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr  które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów. DOYOU w tej narracji pokazane jest także jako motto wspierających się kobiet, walczących o swoje miejsce w świecie.

Twarzą międzynarodowej kampanii DoYou marki PUMA jest aktorka, modelka oraz aktywistka Cara Delevingne. Zaangażowana w walkę o prawa kobiet, od lat wspiera też inicjatywy mające na celu wyrównanie ich szans na całym świecie.

źródło: mat. prasowe