Polska marka Zombie Dash - świadomy streetwear - kolekcja AW20/21

Czas na całkiem nową opowieść od Zombie Dash. Marki, która choć początkowo tworzyła dla najmłodszych, to ciągle ewoluuje przekraczając kolejne swoje granice. Like I Want – CHAPTER I. new beginning. nie jest bajką dla dzieci, one już z tego wyrosły, a my wraz z nimi. To czas na dyktowanie własnych zasad, podkreślanie swojego charakteru i życie według praw, które nie ranią innych i naszej planety. Przed wami najnowsza kolekcja marki Zombie Dash!

Like I Want – CHAPTER I. new beginning. to kolekcja, która powstała z potrzeby zmian ale i nostalgii za
beztroskimi czasami. Projektantki Marta Lenartowicz i Dzidka Świniarska sięgnęły do lat 90. i 00. wyciągając z
nich uniwersalność i zadziorny temperament. W nowoczesny sposób przekonwertowały to na dzisiejsze czasy,
nie zapominając o najbardziej charakterystycznych elementach z jakich znana jest marka Zombie Dash, czyli zęby.

Kolekcja to mieszanka znanych wzorów, takich jak spodnie Hungry One i bluzy Nice 2 Eat U, które jak co sezon
przybrały nową kolorystykę, oraz absolutnych nowości w klimacie streetwear. Modowy charakter i
młodzieżowego ducha linii Like I Want – CHAPTER I. new beginning. podkreślają nowe wzory i modele, które po
raz pierwszy znalazły się w kolekcji. Są to między innymi polarowe bluzy z golfem, które zdobione są haftami,
szeroka gama bluz hoodie czy spodnie bez zębów! Wartym uwagi są wszelkie farbowania tiedye czy efekty
chlapania, które zdobią bluzy oraz spodnie. Wszystkie wykonywane są w 100% ręcznie, dzięki czemu nie ma
dwóch identycznych modeli. To co jeszcze wyróżnia markę Zombie Dash, to fakt, że cała produkcja odbywa się
w Polsce, dzięki czemu proces powstawania jest ciągle nadzorowany, a rzeczy powstają z największą dbałością o
detal. Premiera kolekcji 01.10 dostępna tylko w sklepie online www.ZombieDash.pl.
Premierze sezonu AW20/21 towarzyszy podkreślająca klimat kolekcji kampania zdjęciowa, wykonana w
niedawno powstałym miejscu o nazwie Zagrywki. Barwne i klimatyczne miejsce było idealnym tłem dla
streetwearowych ubrań Zombie Dash. Autorem zdjęć jest Filip Zwierzchowski, który w doskonały sposób
połączył indywidualność dzisiejszych nastolatków z retro klimatem lat 90. i 00. Podkreślają to również stylizacje,
za które była odpowiedzialna Daria Biedrzycka, a całość zamyka naturalne włosy i makijaże, za które
odpowiedzialna jest Iza Kućmierowska.

Zmiany są widoczne jednak nie tylko pod względem kolekcji. Tyczą się one również całkiem nowego logo
marki. Nabrało ono nowoczesnego wyrazu, oddającego klimat tego jak Zombie Dash ewoluowała. Na uwagę
zasługuję również podejścia marki do środowiska naturalnego. Wszystkie produkty pakowane zapakowane są w
ekologiczne pudełka oraz w pochodzące z recyklingu i naddające się do recyklingu torby. Są one również
biodegradowalne i nie zagrażają środowisku, a ich produkcja odbywa się w przyjazny dla natury sposób.
Technologia ta została opracowana w Szwecji, która przykłada niezwykła wagę do ekologii. Również produkcja
ubrań odbywa się w zrównoważony sposób. Ubrania powstają w Polskich firmach, przy użyciu jak najmniej
szkodliwych dla natury surowców

EXAMPLE.PL