Podwodna opowieść

Jean de Lessard zamienił sklep rybny w Montrealu w prawdziwy podwodny świat. Projektant zainspirowany powieścią Juliusza Verne’a, Dwadzieścia tysięcy mil morskich podwodnej żeglugi, stworzył niezwykłe wnętrze, które jest nie tylko nietypowe, ale też przenosi nas do prawdziwej krainy baśni.

Zarówno projektant, jak i właściciel sklepu odnieśli zamierzony efekt: zakupy w sklepie zamieniają się w prawdziwą wędrówkę przez smaki i zapachy. Projekt pokazuje, jak ważna jest przestrzeń, w której wykonujemy najprostsze czynności. Zakupy w bajkowej przestrzeni stają się prawdziwą przygodą, która przynosi wiele radości. Wpływa to też na bardzo pozytywną relację między klientami a obsługą, wywołuje ciekawe interakcje. To nietypowa przestrzeń, gdzie nie produkt jest reklamowany, a wnętrze, w którym się znajduje. Dopiero po przekroczeniu progu budynku, zanurzeniu się w atmosferę, rozpoczynamy polowanie na nietypowe smaki.