Wspominaliśmy już o transparentnym trendzie, który opanował światowe wybiegi podczas prezentacji kolekcji na tę jesień i nadchodzącą zimę. Przezroczystości w każdej postaci, to bezsprzecznie sezonowy must have.
Transparentne ubrania w zastraszającym tempie stały się obiektem pożądania modowych entuzjastów. Tym bardziej, że wsparte projektami niezwykle opiniotwórczych dyktatorów trendów jakimi są projektanci z najwyższych modowych szczytów. Zarówno ubrania jak i obuwie i akcesoria zostały opanowane przez przezroczystość.
Dziś nie bez powodu skupiamy się na transparentnych akcesoriach i przedstawiamy Wam markę KOPI i jej foliową transparentność uzupełnioną niebanalnym i nieoczywistym, bo pierzastym wnętrzem.
Natalia Kopiszka – właścicielka marki odpowiada nam na krótkie pytania dotyczące marki.
Jak w kilku słowach opisałabyś swoją markę?
Nowoczesna, pomysłowa, ekstrawagancka.
Skąd pomysł na markę?
Studiuje projektowanie ubioru. Jednym z zadań w szkole, było stworzenie własnoręcznie, unikatowej tkaniny. Zrodził się we mnie pomysł stworzenia puchowej kurtki, ale transparentnej. Przy użyciu folii i kolorowych piór powstał zachwycający efekt. Postanowiłam pociągnąć temat i stworzyć kolekcje akcesoriów KOPI.
Jak powstała idea transparentnych torebek wypełnionych piórami?
Folia jako okrycie wierzchnie nie sprawdza się. Ubrania z niej uszyte są po prostu (niestety) niepraktyczne. Natomiast torebki, futerały, kopertówki wykonane z tego materiału są wytrzymałe i bardzo funkcjonalne.
Co ma wyrażać transparentność w Twoich projektach?
Ciekawość. Każdy się zastanawia, co może kryć się pod kolejną warstwą!
Zamierzasz wprowadzić nowe pomysły do swoich kolekcji, czy póki co to transparentne torebki i akcesoria będą odgrywały główną rolę?
Obecnie pracuje nad kolekcją ubrań. Niedługo będę bronić mój dyplom z projektowania ubioru – na pewno nie zabraknie w nim niespodzianek 😉
Na zakupy zapraszamy na www.pakamera.pl.