Wspominaliśmy już o transparentnym trendzie, który opanował światowe wybiegi podczas prezentacji kolekcji na tę jesień i nadchodzącą zimę. Przezroczystości w każdej postaci, to bezsprzecznie sezonowy must have.

Transparentne ubrania w zastraszającym tempie stały się obiektem pożądania modowych entuzjastów. Tym bardziej, że wsparte projektami niezwykle opiniotwórczych dyktatorów trendów jakimi są projektanci z najwyższych modowych szczytów.  Zarówno ubrania jak i obuwie i akcesoria zostały opanowane przez przezroczystość.

Dziś nie bez powodu skupiamy się na transparentnych akcesoriach i przedstawiamy Wam markę KOPI i jej foliową transparentność uzupełnioną niebanalnym i nieoczywistym, bo pierzastym wnętrzem.

Natalia Kopiszka – właścicielka marki odpowiada nam na krótkie pytania dotyczące marki.

Jak w kilku słowach opisałabyś swoją markę?

Nowoczesna, pomysłowa, ekstrawagancka.

Skąd pomysł na markę?

Studiuje projektowanie ubioru. Jednym z zadań w szkole, było stworzenie własnoręcznie, unikatowej tkaniny. Zrodził się we mnie pomysł stworzenia puchowej kurtki, ale transparentnej. Przy użyciu folii i kolorowych piór powstał zachwycający efekt. Postanowiłam pociągnąć temat i stworzyć kolekcje akcesoriów KOPI.

Jak powstała idea transparentnych torebek wypełnionych piórami?

Folia jako okrycie wierzchnie nie sprawdza się. Ubrania z niej uszyte są po prostu (niestety) niepraktyczne. Natomiast torebki, futerały, kopertówki wykonane z tego materiału są wytrzymałe i bardzo funkcjonalne.

Co ma wyrażać transparentność w Twoich projektach?

Ciekawość. Każdy się zastanawia, co może kryć się pod kolejną warstwą!

Zamierzasz wprowadzić nowe pomysły do swoich kolekcji, czy póki co to transparentne torebki i akcesoria będą odgrywały główną rolę?

Obecnie pracuje nad kolekcją ubrań. Niedługo będę bronić mój dyplom z projektowania ubioru – na pewno nie zabraknie w nim niespodzianek 😉

 

Na zakupy zapraszamy na www.pakamera.pl.