MUUN :: nowa księżycowa kolekcja marki UMIAR

Biżuteryjna marka UMIAR po kolekcji inspirowanej letnimi doznaniami i dalekimi kulturami, serwuję nam nową dawkę doznań. Tym razem nieco bardziej mistycznie, ale nadal z nawiązaniem do natury, co również miało miejsce przy poprzedniej kolekcji. Dziś prezentujemy MUUN!

Projektantki marki UMIAR – Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska, to mistrzynie eleganckiego i delikatnego minimalizmu. Zdolny duet nie tylko tworzy piękną biżuterię, ich dzieła zawsze opowiadają jakąś spójną historię. W tym sezonie zaserwowały nam inspirację księżycem. Dlaczego nim? Odpowiedź poniżej…

Księżyc, osobliwy satelita naszej planety, który w nieskończonym tańcu grawitacji porusza wody oceaniczne na Ziemi, oddziałuję na każdą istotę, wpłynął również na UMIAR i najnowszą kolekcję MUUN. Fascynujący wygląd Księżyca pełen niezwykłych faktur, kształtów i formacji zainspirował projektantki do wyrażenia jego charakteru w najnowszej linii biżuterii. Młotkowane srebro oraz wzory nakrapiane srebrnymi granulkami, przypominają kratery widoczne na powierzchni Księżyca. W kolekcji znalazły się również rozpoznawalne dla marki koła, ale tym razem uzupełnione o motywy faktur i ornamentów.

Nowa kolekcja to również nowości w materiałach wykorzystywanych przez Magdalenę i Malwinę – Inspiracja kosmosem skłoniła nas do rozszerzenia dotychczasowego wachlarza materiałów. Postanowiłyśmy sięgnąć po kamień księżycowy i kryształ górski – mówią projektantki. Po czym dodają – Kamień księżycowy zachwyca kolorem, grą barw, transparentnością i lunarnym blaskiem, a jego magiczne właściwości wzmacniają żeńską energię i pomagają zachować wewnętrzną równowagę. Minimalistyczny duch Umiaru docenił czystość wyrazu kryształu górskiego, który dodatkowo wzmacnia wiarę we własne możliwości i rodzi optymizm. Wierzymy, że biżuteria z tymi dwoma niezwykłymi minerałami doda naszym klientkom energii i siły.

Ważnym elementem jest tu również sesja wizerunkowa, która towarzyszy premierze kolekcji. Japońskie inspiracje są obecne nie bez powodu. W tamtejszej kulturze księżyc zajmuje szczególne miejsce. Tsukimi to stara tradycja podziwiania srebrnego globu podczas jesiennej pełni. Japończycy wsłuchują się w rytm przyrody, szanują jej zmienność i starają się żyć zgodnie z jej rytmem. Idea ta bliska jest projektantkom marki, dlatego w linii MUUN pojawiły się również akcenty japońskie – wachlarze i orientalne wzory.

Najnowsza kampania bazuje na zdjęciach w dwóch odsłonach: dziennej – nawiązującej do japońskich wnętrz washitsu, oraz nocnej – pełnej księżycowego blasku.

Linia MUUN dostępna jest już na platformie Pakamera.pl, aby ją zobaczyć wystarczy przejść tutaj.


za efekt finalny kampanii odpowiadają:
zdjęcia: Piotr Sitarsky
modelka: Mayu Gralińska-Sakai / SD Models
stylizacja: Robert Kiełb
makijaż i włosy: Aneta Kostrzewa
scenografia: Marta Fluo
produkcja: Klaudia Ptaszyńska / FRIDAY production
asystent foto i video: Piotr Piantoni, Michał Zajączkowski
retouch: Anna Bors