W przyszłym roku Donatella Versace skończy 60 lat. Jednak rozpoczęcie kolejnej dekady życia projektantki nie prognozuje zmian w prowadzeniu jednego z najbardziej rozpoznawanych na świecie domów mody. Po tragicznej śmierci Gianniego Versace, włoski dom mody z tradycją przejęła młodsza i wtedy jeszcze, mniej doświadczona Donatella.
Tak wtedy, jak i teraz, wiek okazał się nie stanowić przeszkody dla projektantki. Donatella z uporem i pełnym profesjonalizmem podjęła się kontynuacji działań Versace. Prowadząc dom mody, od samego początku kontynuowała wizję swojego zmarłego brata i dbała o zachowanie DNA marki, zapewniając tym samym Versace godne miejsce w branżowej hierarchii. Dziś Versace, to odwaga, seks i rock’n’roll, co widzimy nie tylko na wybiegach, ale również w kampaniach reklamowych. Wybór twarzy, które mają promować markę w co sezonowej kampanii, to zawsze przemyślany wybór. W zeszłym roku prezentacja kolekcji przypadła piosenkarce Lady Gaga. Kampania na nadchodzącą wiosnę i lato należeć będzie również do piosenkarki, również ikonicznej, również blondynki. Tym razem będzie to Madonna! Królowa popu już po raz czwarty stanie przed obiektywem dla Versace.