Sezon wiosna-lato 2018 w LAZY MONKEY jest zainspirowany świadomością kobiety. Odważnej, świadomej swoich praw, wciąż odkrywającej i akceptującej siebie. Kolekcja basic TIME’S UP’18 w przemyślany sposób łączy w sobie trzy elementy: kobiecość, samoświadomość, markę. Spajająca kolekcję klasyczna czerń symbolizuje walkę o prawa kobiet, a uzupełnieniem są unikatowe hasła na t-shirtach i bluzach oraz niewymuszona, prosta linia. Nazwy ubrań też są nieprzypadkowe i układają się w swoisty manifest.

 

Marka LAZY MONKEY od początku istnienia kładzie szczególny nacisk na tematykę świadomości kobiet, co stało się przyczyną powstania projektu „My name is Woman”. Prezentowane są w nim sylwetki kobiet  inspirujących i pewnych swoich wyborów. Projekt zapoczątkowany latem 2017 roku stał się jedną z głównych inspiracji najnowszej kolekcji oraz kampanii Time’s Up 18.

Kolekcja ma dwa silne przekazy: „My name is Woman” oraz „Fajnie jest być świadomą swoich praw„. Jest stonowana, a jednocześnie dynamiczna. Klasyka w świadomy sposób łączy się z nowoczesnością, czerń z bielą. Proste i wymowne hasła na t-shirtach i bluzach stanowią kluczowy element kampanii. Zastosowane przez LAZY MONKEY tkaniny to delikatne bawełny pozwalające na swobodny ruch, tak ważny dla kobiet, których aktywność w ciągu dnia wymaga wygody, a jednocześnie podkreśla tożsamość. Przy prostych i współczesnych formach LAZY MONKEY tworzy minimalizm, w którym można poczuć się komfortowo.

Projektantka, Maga Ibarra Naque, podkreśla, że to nie jest tylko kampania kolekcji modowej na najbliższy sezon, to także głos w dyskusji o prawach kobiet, o kobiecości. Do projektu zaprosiła nie tylko bliskich sobie ludzi, ale też zupełnie nowe osoby.

– Zespół, który tworzył kampanię, składał się w 90% ze wspaniałych kobiet. Chciałam, aby nasze oczekiwania udało się zrealizować właśnie na wspólnej kobiecej energii. To jest dla mnie największa siła tego projektu. Oczywiście pomysł, jak zawsze, miał początek w mojej głowie. Pewnego dnia w trakcie przeglądania czarno-białych zdjęć Patti Smith pomyślałam: to jest właśnie kobieta Lazy Monkey! I tak to się zaczęło. 

Jaka jest w tym sezonie kobieta LAZY MONKEY? Odważna, poszukująca, świadoma siebie i swoich praw. Ma marzenia i je spełnia. Jest w niej potrzeba wolności, nieskrępowania i życia w ruchu. 

Zaproszenie do kampanii przyjęły dwie wspaniałe aktorki: Aleksandra Popławska i Helena Norowicz. Stworzyły niepowtarzalny obraz współczesnych kobiet, których nie definiuje wiek. Portretowane przez Natalię Kontraktewicz w cichych i stonowanych wnętrzach, wydają się silne i pewne siebie, świadome tego, kim są, będące w zgodzie ze sobą. Nie muszą niczego ukrywać, bo akceptują siebie.

– Te ubrania wyzwalają kobiecą energię – mówi Aleksandra Popławska –  Można w nich siedzieć swobodnie na dywanie w mieszkaniu, ale też pójść na ważne spotkanie czy premierę. Nazywam ten styl „ nonszalancką elegancją”, to mój ulubiony sposób ubierania się. Nie lubię gdy coś mnie krępuje, gdy ubranie ogranicza moją wolność, szczególnie w pracy, w teatrze czy na planie filmowym, lubię czuć się komfortowo.

W ubraniach z najnowszej kolekcji LAZY MONKEY czuję się świetnie. Na luzie a jednocześnie bardzo kobieco. To kolekcja dla wszystkich kobiet, bez względu na wiek. Jestem pewna, że mama, siostra i córka też pokochają nową LAZY MONKEY.  

Kolekcja basic TIME’S UP 18 składa się z jedenastu elementów, w tym dwóch białych t-shirtów z hasłami ‘My name is Woman’ oraz ‘Fajnie jest być świadomą swoich praw’. Pozostałe części są czarne: bluza ‘My name is Woman’, bluzka MOMENT, spódnica REBEL, spódnica REVOLUTION, spodnie TIME’S UP, płaszcz z rękawem 3/4 FREEDOM i długi płaszcz HEROINE oraz dwie sukienki: VICTORIA i EUPHORIA. Całość tworzy kapsułę, której elementy doskonale się uzupełniają.

Zapraszamy na: Lazy Monkey pakamera.pl