Marka KENZO znana jest ze swoich odważnych deseni i zamiłowania do kolorów. Ich zdjęcia promujące nowe kolekcje są również ciekawa opowieść, które często są dość niekonwencjonalna. Tak również jest z najnowszą kampanią KENZOTOPIA na sezon wiosna-lato 2019.

Autorem kampanii KENZOTOPIA promującej kolekcje KENZO na nadchodzący, ciepły sezon jest człowiek legenda. Na swoim koncie ma filmy i zdjęcia, które można śmiało nazwać arcydziełami. Mowa tu o wybitnym artyście Davidzie LaChapelle’u. Projektanci marki Humberto Leon i Carol Lim wraz z nim stworzyli serie bajkowych obrazów pełnych absurdów. Nie brakuję jak zawsze kolorów i nawiązań do natury. Magia to najtrafniej określające słowo całą kampanie, w której zobaczymy plejadę gwiazd modelingu, którym towarzyszą tancerze, tancerki, muzycy, uczniowie, a nawet mama Humberto. Wśród osób, które zobaczymy na zdjęciach znajdują się Zane Alexandre, Alyson Cai, Quinn Falls, Guetcha Good, Jalin Gordon, Asia Grey, Savannah Harrison, Devin & Gaberial Higgins, Jae Won Kim, Andre Lamone, Wendy Leon, Alton Mason, Nadja Marinkowic oraz Karen McDonald, Sam Ortiz, Jasmine Sandoval, Richie Shazam, Evelyn Wander Wende i Sydney Wiley.

źródło: designscene.net