Kapsułowa kolekcja Nubee -Women of wool

Najnowsza kampania łódzkiej marki Nubee – Women of wool – zestawia surowe i dziewicze piękno natury z otulającymi swetrami o bardzo grubych i wyrazistych splotach. Melancholijne morze, wiatr zapowiadający nadchodzącą jesień, wysokie trawy stanowiły idealne tło dla wełnianych ubrań marki.

 

Nowa kapsuła Nubee to kwintesencja ciepła i przytulności. Bestsellerowe formy marki występują w całkowicie nowych odsłonach. Na pierwszą kapsułową jesienno-zimową kolekcję Nubee składają się dwa modele w swetrowym wydaniu – długa bluza oraz sukienka (obydwie dłuższe od dresowych klasyków marki). Uzupełnieniem kolekcji będą akcesoria – szaliki i czapki.  Tym razem marka słynąca z oryginalnych wzorów, postawiła na pattern w postaci faktury swetra. Grube sploty są wyróżnikiem kapsuły, która powstała z myślą o kobietach niezależnych, miłośniczkach wyzwań i przygód, które cenią wolność i szukają własnej drogi. Nubee chce zapewnić im maksymalny komfort oraz idealnie otulić w jesienno-zimowe chłody.

Przewodnie kolory to kolory ziemi – melanżowe szarości, grafit, beż, które uwielbiają minimalistki i kobiety stawiające jesienią i zimą na stonowane stylizacje. Nubee postawiła jednak także na kolory, które w chłodne miesiące mają rozświetlać i nadać charakteru stylizacjom – w kapsule nie zabraknie intensywnej czerwieni w wyjątkowo pięknym odcieniu, zieleni, brzoskwiniowego oraz niebieskiego.

Wchodząc w nowy sezon Nubee pozostaje wierna ideom slow fashion – kapsuła powstała we współpracy z lokalną łódzką dziewiarnią. Przędza pochodząca z Włoch została specjalnie wybrana ze względu na zastosowanie naturalnych włókien w szlachetnej mieszance wełny i alpaki (50% wełny i 10% alpaki). Dzięki takiemu jakościowemu połączeniu ubrania będą charakteryzowały się trwałością i wytrzymałością.

Nową kolekcję możecie kupić już teraz na Pakamera.pl

Kampanię sfotografowała Kasia Hryciów, a przed jej obiektywem stanęła Daria Vershniak.