Stwórzmy wspólnie pierwszą na świecie kapsułę eteryczną do degustacji kawy! Polska firma zbiera środki na swój rewolucyjny pomysł! Tradycyjna biała lub czarna, cafe latte, macchiato, espresso i cappuccino – Polacy kochają kawę! Minęły już czasy, w których była ona zalewana i podawana w szklance z fusami na dnie. Dziś mamy zdecydowanie większą wiedzę, jak przygotować ten napój oraz większe oczekiwania względem tego, jak ma smakować. Jednak często jeszcze nie do końca znamy różnice między gatunkami kawy, jak i sposobami jej zaparzania. Firma Columbus Polska ma pomysł, który może to zmienić! Mowa o innowacyjnej kapsule eterycznej. Będzie to pierwsza na świecie kapsuła eteryczna, która pozwoli w całości zanurzyć się w kawowych doznaniach. Co więcej – dzięki crowdfundingowi udziałowemu każdy z nas może wesprzeć ten projekt i przyczynić się do jego powstania.
Wizytę w kapsule eterycznej można porównać do sesji floatingowej – relaksującego unoszenia się na wodzie w specjalnie przeznaczonym do tego urządzeniu. Kapsuła, zaprojektowana specjalnie do degustowania kawy, również pozwoli na odcięcie się niemal od wszystkich zmysłów – zostają tylko smak i węch. Wchodząc do niej będziemy mogli próbować różnych rodzajów kawy w zupełnej ciemności, dzięki czemu skupimy się tylko na aromatach oraz smaku. Całe doświadczenie będzie uzupełnione kojącym głosem kawowego przewodnika, który opowie o tym na jakie elementy zwracać uwagę przy degustacji. Brzmi jak prawdziwa uczta dla każdego kawosza! Co ważne, każdy z nas może przyczynić się do realizacji tego pomysłu, włączając się w kampanię finansowania społecznościowego.
Pomysł polskiej firmy – nowe technologie i kawa
Za innowacyjnym pomysłem stworzenia kapsuły eterycznej stoi spółka Columbus Polska, zespół profesjonalistów, ale przede wszystkim pasjonatów kawy. Polska firma na co dzień dostarcza wysokiej jakości kawy – zarówno mieszanki, jak i wersje single origin pod marką Qethereal, a także realizuje misję edukacyjną.
– Zauważyliśmy, że mimo rosnącej świadomości i zmieniających się gustów konsumentów względem kawy, nadal często brakuje wiedzy zarówno w kwestii różnic pomiędzy gatunkami kawy, sposobami jej zaparzania, jak też wpływu, który kawa wywiera na gospodarkę. Pijemy coraz więcej kawy i coraz lepszej, dlatego bardzo ważne są dobre wybory – zwracanie uwagi m.in. na certyfikację tj. FairTrade, czy BioOrganic. Chcemy także, by kawa była czymś indywidualnym i spersonalizowanym, a jednocześnie czymś więcej niż zwykłym produktem. W dzisiejszym świecie muszą stać za nią wartości – mówi Tomasz Weczer, jeden z pomysłodawców kapsuły eterycznej oraz współzałożyciel i prezes zarządu Columbus Polska. – Kapsuła eteryczna to kolejny krok mający edukować konsumentów i rynek. Będzie to pierwsze tego typu urządzenie na świecie! Odcinając od zewnętrznych bodźców oraz skupiając się jedynie na zmysłach węchu i smaku, kapsuła pozwoli całkowicie zanurzyć się w doznaniach kawowego naparu. Co ważne – urządzenie będzie mobilne, będzie przemierzało całą Polskę, pojawiając się na rozmaitych wydarzeniach – dodaje.
Wspieranie idei sprawiedliwego handlu, zrównoważony rozwój poprzez świadome działania proekologiczne, dostarczanie najlepszej jakości ziarna oraz ułatwianie wyboru ulubionego gatunku czy mieszanki, to założenia marki Qethereal. Oprócz kapsuły eterycznej, która pozwoli poznać swoje preferencje smakowe, firma rozwija aplikację, której częścią ma być „konfigurator smaku”. Będzie on ułatwiał zakup kawy i wybór tej ulubionej. Dzięki temu już nigdy nie wypijemy takiej, która nie będzie nam smakować!
Stwórzmy wspólnie pierwszą na świecie kapsułę eteryczną
Firma Columbus Polska, poprzez kampanię crowdfundingową, czyli finansowanie społecznościowe, planuje pozyskać środki, które zostaną przeznaczone na stworzenie kapsuły eterycznej, rozwój aplikacji oraz wprowadzenie na rynek kawowych nowości. Na czym polega finansowanie społecznościowe? Każdy, komu podoba się pomysł Columbus Polska może wesprzeć realizację tego projektu, otrzymując w zamian akcje spółki oraz atrakcyjne upominki od firmy. Minimalna wartość inwestycji, którą można wesprzeć projekt to kwota 271,20zł.
– W ramach podziękowań dla każdego, kto włączy się w nasz projekt, a tym samym przyczyni się do realizacji celów, przygotowaliśmy atrakcyjne benefity rosnące wraz z kwotą wpłaty. W pakietach znalazły się m.in.: kawy naszej marki, kody rabatowe do sklepu on-line, dyplom inwestora. Ci, którzy zdecydują się na większą kwotę inwestycji mogą liczyć ponadto na m.in.: piwo Coffee Stout z limitowanej serii uwarzonej przez Browar Warszawski, ekologiczne filiżanki z fusów kawowych, kolację z zarządem, udział w szkoleniu kawowym, a nawet wyjazd na plantację kawy w Kolumbii – mówi Tomasz Weczer, prezes zarządu Columbus Polska SA.
Kampania inwestujwkawe.pl potrwa jeszcze do 28 kwietnia br.