Chanel, Versace, Dior… Dookoła jesteśmy zalewani reklamami nie tylko tych największych marek luksusowych, ale oczywiście i tych sieciowych. Jednak nie dzieje się to od dziś. W trwającej na lata dziewięćdziesiąte modzie, postanowiliśmy przypomnieć nieco, jak wyglądały kampanie reklamowe z tamtych lat.
Oglądając stare kampanie, trudno tak naprawdę odróżnić je od tych dzisiejszych. Od zawsze w modzi dobrze sprzedawał się seksapil wymieszany z elegancją i młodzieńczą natura, tak jak w przypadku reklam Calvina Kleina czy Versace. Takie marki jak Chanel, Valentino, Dior czy YSL również prezentowały nagość. Choć czasem nie była ona tak oczywista, na przykład jak w przypadku kampanii domu mody Dior z 1990 roku. Tam modelka ubrana jest w szyfonową prześwitująca bluzkę, która pobudza wyobraźnie. Godnymi podziwu jest duet Dolce&Gabbana, który od zawsze w swoich kampaniach prezentuję rodzinny klimat i trzyma się go do dziś. Ciekawi nas tylko czy po trendzie na lata 90, przyjdzie czas na początek lat dwutysięcznych, które, no cóż, były dość „ciekawe” pod wieloma względami.
źródło: pinterest.com