GANG PEANUTS ŁĄCZY SIŁY Z LEVI’S

Już zaraz zobaczymy ukochanego psa stworzonego przez Charlesa Schulza, a także całą paczkę Peantus. Charlie Brown, Linus, Lucy, Peppermint Patty — wszystkie te ulubione postaci pojawią się na serii dżinsów, koszulek, bluz z kapturem, kurtek trucker i akcesoriów, które będą figlarnym dodatkiem do klasycznego asortymentu marki Levi’s®. Oczywiście w kolekcji nie zabraknie odrobiny humoru!

Zarówno Levi’s®, jak i Peanuts zajmują ważne miejsce w amerykańskiej kulturze, tworząc głębokie emocjonalne związki z pokoleniami fanów. Obydwie marki są silnie związane z Bay Area w Kalifornii. Stawiają na jakość, ale nigdy nie traktują samych siebie zbyt poważnie. Ten fakt odzwierciedlają nie tylko grafiki z kolekcji, ale także ich konstrukcja – wyjątkowe żółte metki na każdym jeansowym projekcie i żółte detale na wewnętrznych kieszeniach jeansów. Niezależnie od tego czy będzie to Snoopy śpiący na czubku logo Levi’s® czy Peppermint Patty i Marcie rozmawiające nad napisem „Girl Talk”, wszystkie grafiki na pewno wywołają ekscytację u wszystkich pokoleń.

„Wiesz jak to jest, jak czasami tak świetnie się bawisz, że wszystko chcesz powtórzyć? Tak właśnie się poczuliśmy po współpracy ze Snoopym w 2018 roku. Nie mogliśmy się doczekać pracy z Peanuts, ze Snoopym i jego przyjaciółmi. Kochamy sposób w jaki Charles Schulz pokazuje ludzkie cechy w postaciach Peanuts. Chcieliśmy kontynuować to połączenie i humorystyczne zabawy słowne rodem ze współczesnej kultury memów.” – Jonathan Cheung, SVP, Levi’s® Global Design.

Charles M. Schulz po raz pierwszy przedstawił światu postaci Peanuts w 1950 roku, kiedy komiks Peanuts zadebiutował w siedmiu gazetach. Od tamtej pory Charlie Brown, Snoopy i reszta paczki Peanuts na zawsze zapisali się w popkulturze. Animowane odcinki Peanuts były emitowane na kanałach największych sieci telewizyjnych ABC, Cartoon Network czy Boomerang w USA, Family Channel w Kanadzie oraz kanału WildBrain na YouTube. W 2018 roku marka Peanuts rozpoczęła z NASA współpracę nad wieloletnim Space Act Agreement utworzonym po to, aby wyzwolić wśród następnego pokolenia uczniów pasję do eksploracji kosmosu i STEM