Marka Jack Wolfskin wychodzi na przeciw młodzieży, która ma coraz większą świadomość na temat ekologi i walczy o lepszy stan planety. Kolekcja JW365 została utrzymana w klimacie blokowisk z lat 90. a stworzona została z recyklingowych materiałów.
Gama produktów JW365 przypadnie do gustu nie tylko młodzieży, ale również milenialsom, którzy pamiętają czasy Game Boy’a, Walkmana, kaset wideo czy plakatów Michaela Jordana na drzwiach pokoju. To właśnie oni byli pierwszymi, otwartymi na zmieniającą się rzeczywistość „influencerami”. W kolorowym świecie rodem z MTV sprawnie łączyli technologię z doświadczaniem outdooru – pierwsze bmx’y, rolki, czy „parkour” na trzepaku i boiska pełne dzieciaków.
Współcześnie przytłoczeni ilością obowiązków, odczuwający niepohamowaną potrzebę włączenia trybu offline i wyjścia z domu na nowo szukają swojego stylu. Jack Wolfskin stawia na tak wyjątkową kolekcję, łączącą miejski styl w klimacie lat 90. z zachowaniem technologii odzieży outdoorowej na najwyższym poziomie. W kolekcji znaleźć można szerokie kurtki puchowe, ale i nowoczesne kurtki z membraną czy softshelle. Dominującymi kolorami koszulek z bawełny organicznej, wełnianych ciepłych czapek i bluz z kapturem są pomarańcz, żółć, czerwień i zieleń. Bazowymi kolorami są czerń i szarość, a całości charakteru dodają elektryzujące trójkątne i prostokątne bloki geometryczne.Wszystkie materiały zewnętrzne kurtek z kolekcji powstały z recyklingu, przykładając się do przetworzenia ponad 13 000 000 butelek PET przez markę Jack Wolfskin. Męska kolekcja JW365 dostępna wyłącznie w sklepie internetowym. Kolekcja dostępna jest już w oficjalnym sklepie marki (https://sklep.jack-wolfskin.pl/mezczyzna/365-collection.html?p=2)!