Podczas pokazu jesienno-zimowej kolekcji, brytyjska marka F&F, prezentowała trendy obowiązujące w danym sezonie. Są to modele krojem oraz kolorem powracające do stylu lat 80 – 90. W swojej ofercie posiada ubrania przeznaczone do pracy, stroje wieczorowe, bieliznę oraz dodatki dla pań i panów.
Firma odzieżowa F&F jest jedną z dziesięciu najpopularniejszych marek odzieżowych w Wielkiej Brytanii. Odzież stylem zbliżona jest do takich marek H&M, C&A czy NEXT, z tą jednak różnicą że jest od nich tańsza o około 30 %.
Niestety idzie za tym obniżenie jakości materiałów. Nawet na wybiegu, w ciekawej oprawie wizualnej oraz muzycznej w wielu modelach głównie tych wykonanych z dzianin (tj. sukienki, spódnice, swetry) widoczne były mankamenty tych materiałów.
Ciekawiej oraz bardziej solidnie prezentowała się odzież wierzchnia zarówno męska jak i damska. Płaszcze, kurtki, marynarki nie odbiegały fasonem oraz jakością od tych z „wyższej półki”.
Najciekawiej prezentowały się akcesoria tj. torebki, rękawiczki, rajstopy i buty. W zróżnicowanej i ostrej kolorystyce dominował min. żółty, amarant, czerwień.
Czynnikiem wyróżniającym markę F&F od innych, zdecydowanie podkreślanym przez PR –owców firmy,- są wyjątkowo przystępne ceny. W tym przypadku niska cena oznacza także słabą jakość materiałów.
W Wielkiej Brytanii odzież tej marki cieszy się wielką popularnością. Na rynku polskim jest dostępna od 2008 roku, a wyłączność sprzedaży ubrań ma sieć sklepów TESCO. W związku z tym, asortyment firmy F&F nie ma szansy trafić do każdego klienta, gdyż nie wszyscy konsumenci zwykli kupować odzież w supermarkecie.