W obliczu tak wielkich i stosunkowo przytłaczających możliwości reklamowych, powstał ciekawy pomysł na kampanie społeczną dotyczącą oczyszczenia przestrzeni publicznej z nadmiaru kolorowych wydruków. W roli głównej zagrały kociaki <3

Citizens Advertising Takeover Service (Cats) to kampania społeczna na rzecz zmniejszenia nadmiernej liczby reklam w londyńskim transporcie publicznym. Pasażerowie londyńskiego metra mają możliwość przez dwa tygodnie podziwiać kociaki na ścianach stacji Clapham Common. Przygotowania do futrzanej akcji trwały pół roku, przy pomocy ponad 30 wolontariuszy oraz ponad 20 tysięcy funtów zebranych na Kickstarterze. Kampanie marketingowe zostały zastąpione obrazami bezdomnych kotów z londyńskich schronisk. Kampania ma na celu pomóc znaleźć dom dla pięknych futrzaków. Pomysłodawcą projektu jest James Turner.

źródło: weglimpse.co/catsnotads