Ostatnio marka Calvin Klein kojarzyła się przede wszystkim ze słynny hasztagiem #mycalvins opisującym zdjęcia wystającej zza spodni kultowej bielizny. Nowy dyrektor kreatywny marki – Raf Simons – jeszcze zanim odbędzie się pokaz jego premierowej kolekcji, zachwycił nową kampanią By Appointment, która łamie „bieliźniarski” stereotyp CK i pokazuje, że marka to o wiele, wiele więcej.

W obiektywie znanego Wam z fantastycznej kampanii PRADY Willy’ego Vanderperre stanęły gwiazdy takiej jak Millie Bobby Brown czy Abbey Lee, a także szereg  topmodelek: Lineisy Montero, Kiki Willems, Natalie Westling, Selena Forrest oraz Tessa Bruinsma. Zdjęcia są ostre, surowe i dopracowane w każdym szczególe. Minimalistyczne kadry oddają w pełni charakter marki. Skąd nazwa kolekcji By Appointment? Nawiązuje ona do usługi nowojorskiego atelier projektanta – gwiazdy i celebryci umawiali się na spotkania, by zaprojektować i dobrać outfity na poszczególne okazje. Raf Simons kolekcją oddaje hołd amerykańskiej modzie i amerykańskim kobietom, z którymi współpracuje na co dzień w pracowni.

 

źródło: www.calvinklein.com

zdjęcia: Willy Vanderperre

stylizacja: Olivier Rizzo