Jesienna Kampania Nike ruszyła wraz z wydaje się nieodwrotną zmianą pogody. Jedna z niewielu sportowych akcji reklamowych, która wzbudziła moje zainteresowanie. Nie jestem typem sportowca. Zawsze wolałam mniej jeść, niż pocić się na siłowni i co roku na liście moich noworocznych postanowień, obiecuję sobie poprawę. Nowa kolekcja nike to nie tylko wygodne ciuchy nadające się na męczące treningi, ale moda promowana przez ludzi młodych, zdolnych, szybkich, ambitnych, skorych do poświęceń, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Dla ludzi, którzy biegając chcą nosić fajny T-shirt 😉
W nowej kampanii Nike to styl życia prezentowany przez członków klubu Athletic West (btw. warto o nich poczytać tutaj: Athletic West Members club (http://nsw.tenisufki.eu/nsw_guide.pdf,)) Ciekawostką jest fakt, że klub powstał już w 1977 roku jeszcze przed narodzinami marki Nike, aby promować biednych amerykańskich lekkoatletów, którzy mieli ogromne trudności z pozyskaniem środków finansowych na treningi i zawody….
Kiedy wiosną zaproponowano mi koszulkę do testów, od razu podałam rozmiar męża… wiedziałam że więcej razy z niej skorzysta 😉 Teraz sama chciałabym mieć jedną z niewielu rzeczy Nike w swojej szafie: Women’s Long Aw77 Hoodie. Długa, nieprzemakalna, dzięki której nie będę musiała zakładać czegoś na kształt pokutnego wora, aby było mi ciepło w czasie spacerów z dziećmi w taką pogodę 🙂