5 szybkich do: GROWRAW x Targi Rzeczy Ładnych

Chwilę przed Targami Rzeczy Ładnych zaprosiliśmy kilku wystawców na krótką rozmowę. Pięć pytań, pięć odpowiedzi. GrowRaw to Karolina i Tomek. Żona i mąż. Nazywają siebie rzemieślnikami. Betonowe doniczki są tworzone i malowane ręcznie. Struktura betonu, jego porowatość – przykuwa wzrok, zaciekawia. Każda jest inna. Nie istnieją dwie takie same. 
Kto jest odbiorcą Waszego produktu?

Każdy kto ceni sobie oryginalność. Nasz produkt dedykujemy wszystkim, którzy chcą mieć w swoim otoczeniu coś niepowtarzalnego. Dla których wartością jest rękodzieło.

Zaczęło się hobbistycznie czy był to od zawsze przemyślany pomysł na pracę i biznes?
Zaczęło się od pewnej betonowej ściany… To wtedy beton  skradł nasze serca. Pomysł na betonowe doniczki zrodził się z potrzeby. Szukaliśmy prostych doniczek do naszego mieszkania. Nie znaleźliśmy.
Mieliśmy warsztat i betoniarkę, pomysł w głowie – postanowiliśmy spróbować zrobić doniczki sami. I tak się zaczęło…   GrowRaw istnieje dopiero od kwietnia 2015. Rozwijamy się. Uczymy. Realizujemy kolejne pomysły. Stawiamy czoła wyzwaniom.
Czym chcecie się wyróżnić na rynku?
Unikalnością naszych produktów, a także możliwością ich personalizacji. Nasi klienci sami wybierają kolory, wzory – mogą je dowolnie łączyć i zmieniać.
Jakie macie plany na rozwój marki?Na wiosnę planujemy poszerzyć ofertę o donice ogrodowe.  Myślimy o nawiązaniu współpracy z większą ilością sklepów stacjonarnych. Szukamy kanałów dystrybucji zagranicznej. Mamy także w planach odremontować warsztat.
Co dają Wam, jako artystom, imprezy takie jak Targi Rzeczy Ładnych?Na Targi Rzeczy Ładnych czekamy przebierając z niecierpliwością nogami. To będzie nasz debiut. Organizatorzy zasługują na medal za swoją pracę! Robią to z pasją i wyczuwają to wszyscy: klienci targów, a także wystawcy. Kogo nie spytać, każdy ma bardzo dobre zdanie o poziomie tego wydarzenia. To dla nas zaszczyt, że i my znaleźliśmy się na liście wystawców i będziemy mogli współtworzyć tą edycję. Wydarzenie tej rangi daje nam możliwość zaprezentowania tego co tworzymy, nawiązania nowych kontaktów, spotkania z klientami, budowanie rozpoznawalności marki.  To silne i nieocenione narzędzie marketingowe.