1552

Treadwear

piątek, 23/11/2012






Pin It

Goodyear Dunlop wraz z agencją Anzinger poprzez modę krótko i zwięźle przekazują najbardziej zanczące cechy ich flagowego produktu: solidność, pancerność i siłę. Guma opon  przykleja się do drogi niczym wąż z opon, kobiety  na zdjęciach. Takiej kampanii opon nie spodziewałam się. Jest adresowana zdecydowanie dla kobiet. Nie sądzę aby panów ta kampania przekonała do zmiany marki na Goodyear. Nie mniej cała kampania cieszy oko innością. A pomysł i skojarzenie zasługuje na uznanie. Projekty kostiumów: Carl Elkins. Fryzury i make up : Susan Voss-Redfern. Mierswa_kluska studio : zdjęcia.


via: http://www.behance.net/gallery/Treadwear/1063085



autor: Julita Wojczakowska



NAPISZ KOMENTARZ








KOMENTARZE
  1. Enana 02 grudnia 2012 23:23
    avatar

    Robi wrażenie!

  2. Anonim 11 grudnia 2012 7:58
    avatar

    Świetne, ciekawe z czego są te oponki?


. . . .

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Od Słowa do Słowa
 
chloe howl
 
festiwal sputnik
 
Bing
 
SHOP



INSTAGRAM
    • Kim Kardashian for Vogue Mexico  kimkardashian beauty vogue lovehellip
    • Street style paris streetstyle france parisfashionweek fashionweek fashionshow colorfulstreets smallbaghellip
    • Holenderski zesp kraakandsmaak na Main Stage audioriver musiclover audioriversummerfestival summervibeshellip
    • Dzie drugi audioriver! Czy jestecie gotowi na kolejn porcj dobrejhellip