Wiosenna kolekcja „Solei” od Bienkovska | SS 2022

Wiosenna kolekcja „Solei” od Bienkovska | SS 2022
Wiosenny poranek. Słońce upada na drewniany parkiet pod tym specyficznym kątem, który obwieszcza ostateczny koniec zimy. Duże okna francuskiej kamienicy, dużo światła, dużo powietrza. Kobiecość budzi się leniwie, przeciąga z kokieteryjnym wdziękiem…

Najnowsza kolekcja „Solei” marki Bienkovska to ukłon w stronę francuskiego, casualowego, niewymuszonego szyku. Jej bazą niezmiennie pozostają kobiece dzianiny – misterne, ażurowe i lekkie, bo wykonane w 100% z certyfikowanej bawełny. Uwagę zwraca dwukolorowy kardigan, który projektantka ozdobiła oryginalnymi, złotymi guzikami z lat 90., znalezionymi w działającej od ponad 30 lat pracowni rodziców.

Bienkovska działa na bazie tradycji, ale proponuje nowoczesne podejście do dzianin. Każdy z fasonów ma jakiś smaczek, kobiecy detal, który nadaje mu wyjątkowy charakter. Ażurowy sweter kusi ozdobnym, głębokim dekoltem, a kamizelkę można nosić na dwa sposoby – odsłaniając więcej ciała z przodu lub na plecach.
Choć bazą pozostają ponadczasowe beże, w palecie barw uwagę przyciąga soczysta zieleń i jasna, świetlista malina. Nie zabrakło także modnego fioletu i klasycznej czerni. Całość uzupełnia bajecznie kolorowa, kwiecista spódnica, uszyta z wiskozy LENZING ™ ECOVERO™, którą projektantka proponuje połączyć z dzianinowym crop topem.

Nowością w ofercie marki jest biżuteria – ręcznie wykonana w limitowanej ilości we współpracy z włoskim projektantem. Pozłacane 24-karatowym złotem mosiężne ozdoby formą nawiązują do przeplatających się oczek dzianiny, symbolicznie ujętych w logo marki Bienkovska.
Twarzą kampanii od kilku sezonów pozostaje projektantka i właścicielka marki – Milena Bieńkowska. Sesja zdjęciowa została zrealizowana w stylowych wnętrzach francuskiej kamienicy, które doskonale oddają projektowe założenia kolekcji. Jest lekko, jasno, w hołdzie dla piękna kobiecego ciała.

Sesja zdjęciowa:
Zdjęcia: Ela Bednarek
Stylizacje: Milena Bieńkowska

 

więcej na PAKAMERA.PL