Wegański burger w Bobby Burger - poznajcie Power Plant

Bobby Burger to pierwsza i największa polska sieć burgerowni. Od początku istnienia zaskakują swoich klientów ciekawym menu i doskonałym smakiem. Teraz marka otwiera się również na wegan – „Power Plant” to pierwszy wegański burger w historii sieci!

wegański burger

Bobby Burger otwiera się na wegan, odpowiada na potrzeby fleksitarian i chce zainteresować swoich obecnych klientów nowymi smakami. Największa polska sieć burgerowni ogłosiła właśnie wprowadzenie do swojej oferty pierwszego wegańskiego burgera. „Power Plant” dostępny jest już we wszystkich 45 lokalach sieci i bazuje on na „roślinnym mięsie” firmy Linda McCartney. Tym samym Bobby Burger stanie się jedyną siecią burgerowni w Polsce, która oferuje taką pozycję w menu.

„Power Plant” to pierwszy wegański burger w historii Bobby Burger, który pojawił się we wszystkich 45 lokalach sieci wraz z końcem listopada. Składał się on z podstawowych, warzywnych składników: sałaty, czerwonej cebuli i pomidora. Burger ten bazuję na „roślinnym mięsie” firmy Linda McCartney. Całość uzupełni wegański sos classic i puszysta bułka z sezamem. – Roślinne zamienniki mięsa marki Linda McCartney’s, istniejącej na rynku od początku lat 90. (robione na bazie uwodnionego teksturowanego białka soi) strukturą, zapachem i smakiem do złudzenia przypominają swoje tradycyjne odpowiedniki. Widzimy, że polski rynek stopniowo się rozwija, a zainteresowanie roślinnymi alternatywami mięsa rośnie wręcz bardzo szybko – mówi Stan McGowan, szef marketingu i sprzedaży w firmie Foods Brothers, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów marki Linda McCartney’s w Polsce. – Obecnie produkty Linda McCartney’s w naszym kraju można znaleźć przede wszystkim w wybranych lokalach i sklepach. Bobby Burger będzie jedyną siecią burgerowni w Polsce, która oferuje taką pozycję w menu – dodaje Stan McGowan.

dwa burgery

Z lewej strony, wegański burger, z prawej burger wołowy

Cena burgera „Power Plant” to 19 zł. Co ważne, „roślinne mięso” jest przygotowywane na osobnych grillach i docelowo każdy burger dostępny w sieci będzie mógł bazować na takim kotlecie. – Wszystkie pozycje w naszym menu można dowolnie modyfikować zgodnie z preferencjami klientów – zmieniając sosy, dodatki, bułki, kotlety czy sery. Teraz do kotletów wołowych, drobiowych i czterech wegetariańskich, dochodzi roślinny z soi – dodaje Maciej Sobolewski z Bobby Burger.

Nie jest to jednak jedyna duża nowość w sieci! Bobby Burger poinformowała również o wycofaniu plastikowych słomek ze wszystkich swoich lokali. – Jesteśmy świadomi, że przy takiej skali działalności jak nasza nie możemy pominąć tematu społecznej odpowiedzialności biznesu. Kilka lat temu wycofaliśmy fryturę ze wszystkich naszych lokali, podpisaliśmy deklarację dotyczącą rezygnacji użycia jaj z chowu klatkowego, natomiast w listopadzie br. zakończyliśmy proces wycofania plastikowych słomek na rzecz ich papierowych zamienników. Do końca pierwszego kwartału 2020 r. chcemy wycofać wszystkie plastikowe produkty jednorazowego użytku z naszych lokali – podsumowuje Maciej Sobolewski.