WE HEAR and PRESET: NOH8 Sindicate

Twórcy marki NOH8 Syndicate podkreślają, że w tym projekcie chodzi przede wszystkim o społeczność oraz inicjatywę twórczą, a nie o sam Concept Store. NOH8 to przede wszystkim wysublimowane, świetne jakościowo koszulki, które dotąd eksponowały, nie zawsze moralne hasła. Traktowane z przymrużeniem oka były wizytówką zapraszanych do projektu twórców z całej Europy. Najważniejsze by koszulka niosła za sobą jakiś przekaz, który pobudza innych. W zeszłym sezonie komunikowali się za pomocą kontrowersji. W tym roku chodzi o pomoc. Pokazują nową twarz i wykorzystują koszulkę jako narzędzie, które ma zwrócić uwagę na problemy najmłodszych.

Kolekcja „HEAR ME” to nowy projekt zorganizowany dla „Dr Clown”- fundacji pomagającej leczyć chore dzieci, śmiechoterapią. Misją organizacji jest niesienie radości i uśmiechu dzieciom przebywającym w szpitalach i placówkach specjalnych, organizując zespoły terapeutów „Doktorów Clownów”, którzy w kolorowych strojach i makijażu, obowiązkowo z czerwonym noskiem, prowadzą zajęcia z zakresu Terapii Śmiechem.

Poprzez nasze działanie chcemy zwrócić uwagę na problemy, z jakimi borykają się dzieci nie tylko te ciężko chore, ale i te wykorzystywane do pracy. – HEAR ME to projekt, który ma przypomnieć, że nie powinniśmy nigdy zapominać o szkrabach, dla których długotrwałe pobyty w szpitalach są zazwyczaj bardzo traumatycznym przeżyciem, mówi Jacek Szyndler założyciel marki.

Akcję wspierają m.in. Małgorzata Socha, Artur Barciś oraz wielu innych znanych i lubianych.

W trakcie FashionPhilosophy FashionWeek Poland będziemy sprzedawać limitowaną wersję koszulek przygotowanych z myślą o pomocy podopiecznym Dr’a Clowna.

Cały zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie działań fundacji.

 

1

3

4

5

6