The Beatles x Apple

Co może powstać w wyniku starcia jednej z najbardziej rozpoznawalnej korporacji na świecie z równie ikonicznym boysband’em? Zakorzeniona w Wielkiej Brytanii firma Superfi stworzyła wizualizacje płyt winylowych zespołu The Beatles, kompletnie przekształcając pierwotną grafikę krążków zespołu na wzór identyfikacji marki Apple.

W latach 60. świat leżał u stóp czterech Panów z Liverpoolu. Mimo rozwiązania zespołu dekadę później, nazwiska jak Lennon, McCartney, Harrison i Starr do dziś budzą przyjemne wspomnienia, a ich muzyka ciągle zaraża pokolenia. Znane przez wszystkich entuzjastów muzyki Beatles’ów, okładki płyt doczekały się transformacji. Superfi w zabawny sposób przedstawia grafiki albumów jak With the BeatlesAbbey RoadHelp!The White AlbumA Hard Day’s Night, nadając im pierwiastek Apple’a. Reedycja pod mianownikiem królestwa założonego przez Steve’a Jobsa przedstawia rozwiązanie graficzne jak np. te przypominające ekran początkowy iPada czy iPhone’a w przypadku A Hard Day’s Night. Z kolei Panów przechodzący przez ulicę Abbey Road wyposaża w białe, apple’owskie słuchawki i iPody w kieszeniach.