Co może powstać w wyniku starcia jednej z najbardziej rozpoznawalnej korporacji na świecie z równie ikonicznym boysband’em? Zakorzeniona w Wielkiej Brytanii firma Superfi stworzyła wizualizacje płyt winylowych zespołu The Beatles, kompletnie przekształcając pierwotną grafikę krążków zespołu na wzór identyfikacji marki Apple.
W latach 60. świat leżał u stóp czterech Panów z Liverpoolu. Mimo rozwiązania zespołu dekadę później, nazwiska jak Lennon, McCartney, Harrison i Starr do dziś budzą przyjemne wspomnienia, a ich muzyka ciągle zaraża pokolenia. Znane przez wszystkich entuzjastów muzyki Beatles’ów, okładki płyt doczekały się transformacji. Superfi w zabawny sposób przedstawia grafiki albumów jak With the Beatles, Abbey Road, Help!, The White Album, A Hard Day’s Night, nadając im pierwiastek Apple’a. Reedycja pod mianownikiem królestwa założonego przez Steve’a Jobsa przedstawia rozwiązanie graficzne jak np. te przypominające ekran początkowy iPada czy iPhone’a w przypadku A Hard Day’s Night. Z kolei Panów przechodzący przez ulicę Abbey Road wyposaża w białe, apple’owskie słuchawki i iPody w kieszeniach.