Szokująca kampania Eckhaus Latta

W przemyśle modowym trudno już o jakiekolwiek kontrowersje. Wydaje się, że widzieliśmy niemal wszystko. Amerykański brand Eckhaus Latta znalazł jednak sposób, by zaskoczyć odbiorców, a nowa kampania udowadnia, że jest jeszcze wiele w modzie może się wydarzyć.

Projektanci Eckhaus Latta zapraszają nas do sypialni, gdzie modele biorący udział w kampanii, uprawiają seks. Oczywiście w ciuchach marki! Ekipa brandu zaprosiła do współpracy zarówno homo, jak i heteroseksualne pary. Każda z nich różni się wyglądam, preferencjami, kolorem skóry. Wystylizowani przez Avanę Gallagner modele zostali sfotografowani w sytuacjach bardzo intymnych. Strategiczne miejsca zostały ocenzurowane, jednak nadal – to właśnie one najbardziej przyciągają wzrok i pobudzają wyobraźnię. Jesteśmy przekonani, że kampania znajdzie zarówno swoich zwolenników, jak i wielu przeciwników. Nie ma wątpliwości co do tego, że zdjęcia wzbudzają wiele kontrowersji. Cielesność i seksualność (szczególnie homo) jest wciąż tematem tabu, a takie kampanie są nie tylko punktem zwrotnym w branży modowej, ale również kamieniem milowym w walce ze zmianą świadomości wciąż ogromnej części naszego społeczeństwa.

Eckhaus Latta to marka, która tworzy projekty unisexowe, uniwersalne niezależnie od płci i upodobań. Autorką zdjęć nowej kampanii jest Heji Shin – artystka, która w centrum swojej twórczości stawia ciało i cielesność.

 

źródło: www.eckhauslatta.com