Organizujemy czas w pracy, miejsce na biurku i wolne półki w szafach. O co właściwie chodzi w idealnej organizacji, potrzebujemy więcej czasu, czy pomocnych narzędzi?

Liczy się dopracowany plan działania oraz przydatne narzędzia, które wspomogą w perfekcyjnych planach i porządkach. Do pracy warto zakupić elegancki organizer. Pomieści zarówno notatki, obszerne listy zadań do wykonania oraz pozwoli na selekcję priorytetów. Wybrane organizery wyposażone są w dodatkowe kieszonki na smartfona lub kartę kredytową.

Porządek na biurku zapewnią designerskie pojemniki z wieloma przekładkami oraz możliwością ustawienia lub powieszenia na ścianie. Biurko z zatrzęsieniem szufladek to niedoceniona skrzynka na skarby, idealnie porządkująca konieczne narzędzia do pracy. Co więcej potrzeba do doskonałego uporządkowania czasu i stanowiska?

Zobaczcie jak nasz redakcja organizuje pracę.

źródło: pinterest.com & pakamera.pl