Czekolada jest natchnieniem, wytchnieniem i przedmiotem pożądania milionów. Koncerny spożywcze prześcigają się w metodach jej reklamowania. Zachęcając do spożywania jeszcze większych ilości kakaowej przyjemności zatrudniają sztaby grafików, marketingowców i wizualizatorów, by wyciągnąć od nas pieniądze na kolejną tabliczkę przyjemności. Zobaczcie jak zrobił to Carl Kleiner

W swych reklamowych pracach Carl sięgnął po inspiracje w bardzo odległe od czekolady tematy. Na jednej sugeruje totalne zanurzenie się w czekoladową przyjemność, niczym skok w basenie. Na innej dopina do czekoladowej tabliczki pin-upowe frędzle, przywołując w myśli obrazy tańczących pin-up girls! Kiedy indziej biała czekolada staje się wylegującą w łóżkowej pościeli słodka przyjemnością. Jak by nie patrzeć – piękne zdjęcia zachęcają jeszcze bardziej do kolejnego małego grzeszku…

 

Źródło: .carlkleiner.com