Barbie edycja haute couture

Giampaolo Sgura sfotografował Magdalenę Frąckowiak i Elisabeth Erm w dość niekonwencjonalnym celu. W ramach najnowszego projektu francuskiej edycji Vogue’a, Panoplies, modelki na potrzebę zdjęć zostały ucharakteryzowane na wzór lalek Barbie. Jednak nie przypadkowych lalek Barbie z ich defaultowym wyposażeniem, a tych z serii fashion addict. 

Założeniem wyjściowym projektu Panoplies było po pierwsze – realistyczne przedstawienie zabawkowych sylwetek. Po drugie – pokazanie kilku najważniejszych domów mody włączając w lalkowy pakiet wszystkie ikoniczne produkty marek. Tym sposobem, Magdalena Frąckowiak i Elisabeth Erm jako lalki Barbie wyglądają z pudełek ubrane w kolekcje szanowanych na całym świecie domów mody. Vogue Paris w swojej serii Panoplies na warsztat wziął marki takie jak Miu Miu, Gucci, Dior, Fendi, Ralph Lauren, Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Chanel, Emporio Armani, Valentino, Moschino, Saint Laurent.