ZRÓB KROK DO BYCIA MISTRZEM – KAMPANIA REEBOK CLASSIC

Jak odnaleźć swoją pasję? Jak się realizować i jak stać się mistrzem? Odpowiedź jest prosta. Najważniejsze to zrobić pierwszy krok. „Zrób krok do bycia mistrzem” – tak brzmi hasło nowej kampanii butów Club C, która nawołuje do rozwijania swoich pasji i umiejętności wyrażania siebie.

Głównym przesłaniem najnowszej kampanii Reebok Classic jest odwaga, podejmowanie ryzyka, nieustanny rozwój i dążenie do celu. Dlatego też marka nawiązuję współpracę z mistrzami, którzy inspirują młodych ludzi do działania. Jednym z czempionów Reeboka jest Kendrick Lamar – wielokrotnie nagradzany muzyk, należący do wytwórni Top Dawg Entertainment. Hasło tegorocznej kampanii „Krok do bycia mistrzem” znajduje odzwierciedlenie w twórczości artysty. Lamar w swoich wypowiedziach podkreśla, że należy wziąć odpowiedzialność za swoją tożsamość i rozwijać swoją pasję. Kampania przy okazji zwraca także uwagę na kwestię pochodzenia i pokazuje ewolucję modelu Club C, który w ciągu ostatnich trzydziestu lat z butów pierwotnie przeznaczonych do tenisa, stał się ponadczasowym klasykiem, dopełniającym codzienny strój. Reebok Classic do lokalnej odsłony kampanii zaprosił tych, którzy zrobili już pierwszy krok do bycia mistrzem i tym samym inspirują młodych ludzi do działania. Nie bali się podjąć ryzyka i konsekwentnie dążą do celu. Marka wybrała osoby z kręgu sztuki, mody i muzyki. W kampanii wzięli udział Ten Typ Mes, Zulu Kuki, Julia Wieniawa i Łukasz Dziewic, którzy odważyli się podjąć wyzwanie i tym samym stanowią inspirację dla tych, którzy dopiero są na początku swojej drogi. Kim dla nich jest prawdziwy mistrz? „Mistrz to tak naprawdę osoba, która ciągle dąży do mistrzostwa” – mówi Zulu Kuki. „To osoba, która konsekwentnie dąży do celu. Oczywiście osoba, która jest wytrwała” – dodaje Julia Wieniawa.
Nasi bohaterowie przekonali się, że najlepszym sposobem na bycie mistrzem jest doskonalenie swoich umiejętności i przede wszystkim zrobienie pierwszego kroku.