Branża Fashion to prawdziwe wyzwanie. Przyciągnięcie klienta na stronę to dopiero ułamek sukcesu. Ważne jest, aby skutecznie zatrzymać go na dłużej. Nawet najwięksi giganci odzieżowi toczą walkę z czasem o prymat w świecie e-handlu.  23 listopada 2017 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion. Podczas wydarzenia odbędzie się warsztat: „Plan komunikacji w social mediach – jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”.

Podczas wydarzenia odbędzie się warsztat: „Plan komunikacji w social mediach – jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży” Zagadnienia:
– co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu komunikacji w social mediach:
– projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki
– modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców
– twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki

Ponadto w programie:
– Aleksandra Maciejewicz – Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
„Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji.”
– Wojciech Wawrzak – Prawnik kreatywnych, autor bloga praKreacja.pl.
„Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym.”
– Marcin Nawrocki – CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
„Marketing Automation –  Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy.”
– Magdalena Urbaniak – Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl
„Monitoring Internetu – twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów.”
– Kinga Miller –  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
„Marka luksusowa & e-commerce.”

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Czas trwania: 09.30 – 15.30
Lokalizacja: VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa
Zapraszamy do rejestracji: pirbinstytut.pl

 

 

 

 

foto